Přehled přístrojové desky

Abyste mohli optimálně vylepšovat své inzeráty a jejich umístění v Google for Jobs, nabízí vám náš analytický panel možnost získat trvalý přehled o své výkonnosti.

Informace o kliknutích, výsledcích, klíčových slovech a další užitečná vyhodnocení vám umožní sledovat vaše pracovní inzeráty.

Můj přístrojový panel

Vše na první pohled

Abyste udrželi krok s konkurencí a zároveň získali více z Google for Jobs, váš účet SEO for Jobs umožňuje trvalé a užitečné vyhodnocování již shromážděných dat týkajících se vašich pracovních inzerátů.

Zajímavé údaje o vašem účtu jsou vám k dispozici a přehledně shrnuty od vyhledávaných výrazů až po výzvy v jiných zemích. Už žádné zdlouhavé sledování vašeho účtu, stačí jedno kliknutí a vše máte ihned na očích!


Proto čas od času sledujte svůj řídicí panel - relevantní jsou zejména vyhledávané výrazy, aby byly vaše pracovní inzeráty pro uchazeče viditelnější. Pokud se klíčová slova a názvy pracovních pozic shodují, zvyšuje se pravděpodobnost, že si vašeho inzerátu okamžitě všimnou.

Dosah v podobě impresí a umístění

Výkon inzerátů na pracovní pozice závisí především na aktuální poptávce po inzerovaném pracovním místě - což je faktor, který nelze ovlivnit. Co však ovlivnit lze, je prezentace vašeho inzerátu v Google for Jobs, která rovněž přispívá k tomu, do jaké míry se váš inzerát dostane k uchazečům o zaměstnání.

Je důležité zjistit, kolik zobrazení vaše pracovní inzeráty dosud měly a na jaké průměrné pozici v žebříčku Google for Jobs se vaše pracovní nabídky umístily. Tyto informace vám ukážou, zda je třeba provést nějaké změny, ale také jakého pokroku bylo dosaženo díky již provedeným optimalizacím.

Úspěchy v žebříčku můžete vidět, pokud je číslo na pozici velmi nízké nebo pokud je jednoduše vrchol grafu umístěn výše. Nenechte se však dráždit občasnými výkyvy, protože pozice často závisí na aktuálním algoritmu.

Z hlediska zobrazení je na rozdíl od pořadí lepší vyšší číslo. Počet zobrazení lze také zvýšit umístěním dalších reklam.

Klíčová slova jako klíč k úspěchu

Ne všechny inzeráty inzerující stejnou pracovní pozici používají stejný název. Totéž platí pro uchazeče, kteří hledají stejnou práci, ale zvolí si jiné názvy. Vybrat ideální název pracovní pozice proto není vždy snadné.

Abyste věděli, které výrazy jsou často používány při vyhledávání vašeho pracovního inzerátu, zobrazuje se na ovládacím panelu analýza klíčových slov. Relevantní hledané výrazy v horní části vám umožní vžít se do pozice uchazečů a zobrazit nové alternativy pro optimalizaci stávajících titulů. Můžete také využít naše tipy pro optimalizaci. Tam najdete vše, co potřebujete vědět o výběru názvu pracovní pozice!


Jste firemní nebo podnikový klient? Kromě toho využijte analýzu klíčových slov a najděte rozumné varianty názvů pro své pracovní inzeráty.

Čímlépe budou zvolené názvy odpovídat vyhledávaným výrazům uchazečů o zaměstnání, tím větší je pravděpodobnost, že se váš pracovní inzerát umístí v žebříčku Google for Jobs výše.

Podnítili jsme váš zájem? Jednoduše si aktualizujte balíček ve svém účtu SEO pro pracovní nabídky a začněte používat varianty názvů ještě dnes!

Účast v soutěži Google for Jobs - jaký je můj výkon?

Vzhledem ke stále rostoucímu rozsahu soutěže Google for Jobs není neobvyklé, že podobné společnosti soutěží o nové uchazeče na trhu práce. Důležitou roli v tomto ohledu hraje zejména zalistování, aby uchazeči o zaměstnání mezi množstvím firem vynikli.

Kromě informací o dosahu vašich pracovních inzerátů proto panel zobrazuje také to, jak si vaše společnost vede ve srovnání s podobnými společnostmi s inzeráty, které zveřejňuje.

Na stupnici od 0 do 100 % hodnotí náš systém na základě shromážděných údajů vaši aktuální výkonnost. Váš růstový potenciál lze rozpoznat také podle barev na stupnici. Platí následující: zelená pro "Vše v zeleném pásmu" a červená pro "Pozor! Nutnost optimalizace". Červené zóně se vyhněte tím, že budete vždy sledovat svá osobní doporučení.

Elektronická zařízení

Pro lepší dosah pomáhá kromě analýzy klíčových slov také zjištění, jak se požadovaná cílová skupina chová při hledání práce. Již zmíněné vyhledávací výrazy mohou napovědět, jaká elektronická zařízení se používají. Kratší vyhledávací výrazy spíše ukazují na používání chytrého telefonu, zatímco přesněji formulované vyhledávací výrazy poukazují na používání počítače.

Hádanku, kterému elektronickému zařízení by měly být inzeráty s nabídkou práce nejspíše přizpůsobeny, lze také vyřešit poměrně snadno bez dlouhého přemýšlení. Náš systém vám ukáže procentuální rozložení zobrazení vašich pracovních inzerátů na chytrém telefonu, tabletu a počítači. Své inzeráty tak můžete cíleně přizpůsobit požadované cílové skupině.

Globální dosah

Nejlépe oslovíte uchazeče o zaměstnání obvykle ve svém okolí a okolních městech. Vždy je však možné, že se o vašich inzerátech dozvědí i lidé mimo vaši oblast. Pomocí cíleného vyhledávání můžete zobrazovat inzeráty s nabídkou práce z celého světa , i když jsou zveřejněny pouze v místě.

Kde a jak často byly vaše pracovní inzeráty vyvolány, si můžete ověřit v přehledu v položce "Země". Podívejte se na mapu světa nebo na čísla vpravo.

Závěr

Funkce vyhodnocování a reportování v účtu SEO for Jobs vám usnadní kontrolu výkonnosti vašich pracovních inzerátů a ukáže, jak můžete lépe prezentovat svou společnost.

Pozitivní výsledky vykazuje jak vliv optimalizací, tak využití funkce automatického importu v řídicím panelu.

Pravidelně kontrolujte svůj řídicí panel a využívejte informace k neustálému zlepšování své náborové kampaně na Google for Jobs!

Můj přístrojový panel

Chcete vyzkoušet službu Google pro pracovní místa? Vytvořte si nyní bezplatný účet.

Nezávazná konzultace

Rádi vám pomůžeme radou a podporou při zadávání inzerátů na Google for Jobs a při využití jejich plného potenciálu.

Julia Weber
Odborník na pracovní místa Google
Získejte nezávazné poradenství. Rádi vám také zavoláme zpět - stačí nám napsat krátkou zprávu.
Žádost o zpětné volání
Všechna data jsou přenášena šifrovaně.

To se povedlo

Ozveme se vám nejpozději na adrese . Pokud je to naléhavější, můžete nás kontaktovat na adrese +44 20 4571 7688 dosažitelné.

Zaregistrujte se zdarma

Vytvořte si nyní bezplatný účet a nezávazně vytvořte svůj první pracovní inzerát.

Julia Weber
Odborník na pracovní místa Google
Získejte nezávaznou konzultaci.
Zaregistrujte se zdarma
Všechna data jsou přenášena šifrovaně.

Kontrola zdarma

Během několika sekund zjistíte, zda jsou vaše inzeráty připraveny pro Google for Jobs.

Gratulujeme. Pro Google for Jobs jste již výborně připraveni.
Zkontrolujte nyní
Všechna data jsou přenášena šifrovaně.

Výsledek testu

Náhled je načten ...
Zobrazit výsledek
Přístupnost
Dobrý začátek. Váš pracovní inzerát je snadno dostupný a jeho načtení trvá sec.
Přístupnost
Zkontrolujte prosím odkaz , protože není přístupný.
Čitelný obsah
Byla vytvořena nadace. Obsah inzerátu je strojově čitelný.
Čitelný obsah
Protože odkaz není přístupný, nemohli jsme bohužel ověřit, zda je obsah čitelný.
Připravenost na Google for Jobs
Gratulujeme - data schématu inzerátu jsou k dispozici. Díky tomu může Google for Jobs inzerát zobrazit.
Připravenost na Google for Jobs
Váš inzerát není připraven pro Google for Jobs. Připravte se nyní
Připravenost na Google for Jobs
Protože odkaz není k dispozici, nemohli jsme zkontrolovat, zda existují odpovídající data schématu.
K dispozici jsou uchazeči o zaměstnání
Dobrý začátek. Zájemci aktivně vyhledávají inzeráty na na webu Google for Jobs.
Možnost zveřejnění
V sekci "" je možné zveřejnit inzeráty s nabídkou práce.
Zaregistrujte se nyní
Vytvořte si účet a získejte 10% slevu na všechny balíčky. Tímto způsobem můžete plně využít potenciál služby Google for Jobs.
' zpět
Všechna data jsou přenášena šifrovaně.
Bezplatný profil zaměstnavatele
Vytvořte si nyní nezávazně a bezplatně svůj profil zaměstnavatele.
Přejít na